راهنمای خرید دستگاه برش لبه چسبان
نوشته شده توسط : هانی

راهنمای خرید دستگاه برش لبه چسبان

راهنمای خرید دستگاه برش لبه چسبان که یکی از دستگاه های پیشرفته صنعتی است. برای خرید دستگاه برش لبه چسبان تنها کافی است با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

راهنمای خرید دستگاه برش لبه چسبان

دستگاه برش لبه چسبان یکی از دستگاه های پیشرفته صنعتی است. دستگاه برش لبه چسبان با گارانتی کامل، در صنایع مختلف چوب عرضه می شود، همچنین این دستگاه برش، با داشتن تیغه های قدرتمند برای برش سطوح پلاستیکی و چوبی استفاده می شود. در این مقاله به توضیح کامل این دستگاه، بررسی آن و راهنمای خرید آن می پردازیم.

دستگاه برش لبه چسبان

این دستگاه برش یکی از بهترین و مجهزترین دستگاه های مورد استفاده در صنعت است که در صنایع چوب بری و فلز بری استفاده می شود. دستگاه برش لبه چسبان، دارای نوارهای پلاستیکی از جنس پلی وینیل کربن (PVC) است. این لبه های پلاستیکی باعث می شود تا لبه های دستگاه برش به سطح قطعه بچسبد و برش به راحتی و با دقت بالا انجام گیرد. دستگاه برش دارای ویژگی های خاصی است که برش بسیار با دقت و بدون نقصی را ایجاد می کند.

قطعات و ویژگی های دستگاه برش لبه چسبان

این دستگاه از قسمت های مختلفی تشکیل شده است. دستگاه برش شامل یک اره با تیغه بسیار تیز و محکم است. علاوه بر تیغه، دستگاه مجهز به ته زن می باشد. 

دستگاه های برش به صورت اتوماتیک می باشند و مجهز به یک مانیتور هستند. شما می توانید از روی صفحه نمایش این دستگاه، میزان و عمق برش، حتی نوع سطح و سرعت برش را تعیین کنید. علاوه بر قسمت هایی که ذکر شد، دستگاه شامل یک قسمت پولیش می باشد که دقت کامل برش را تضمین می کند.

 

قسمت پولیش دستگاه فرزها و برآمدگی های قطعه پس از برش را تمیز می کند و به عبارتی آن را تمیز کاری می کند. دستگاه برش شامل یک قسمت است که از گرمایش بیش از حد دستگاه جلوگیری می کند. همچنین این دستگاه مجهز به یک مترسنج اتوماتیکی است که به توسط آن می توان به طور اتوماتیک اندازه قطعه را تنظیم کرد. 

تمامی قطعات الکترونیکی و مکانیکی دستگاه دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند. در صورت خرابی هر قطعه می توانید با نمایندگی  های ما تماس حاصل فرمایید. البته کیفیت دستگاه بسیار بالا می باشد و به ندرت خرابی در دستگاه رخ می دهد.

راهنمای خرید دستگاه برش لبه چسبان

دستگاه برش انواع مختلفی دارد. دستگاه های قدیمی برش به صورت مکانیکی بودند و دقت بسیار بالایی نداشتند. با پیشرفت تکنولوژی دستگاه های جدیدی توسعه یافتند. دستگاه برش اتوماتیک با دقت بالاتری عمل برش را انجام می دهد و برای ظریف کاری بسیار مناسب است. 

برای خرید دستگاه برش لبه چسبان می توانید به دو صورت مراجعه نمایید. برای خرید این دستگاه می توانید به صورت حضوری به نمایندگی های معتبر ما مراجعه کنید. روش بسیار کارآمد دیگر خرید اینترنتی دستگاه برش لبه چسبان است. برای خرید اینترنتی این دستگاه، شما باید به سایت اینترنتی ما مراجعه کنید. در این سایت شماره تماس های کارشناسان ما قرار گرفته است و شما می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و دستگاه مورد نظر خود را سفارش دهید.

 

علاوه بر سفارش دستگاه برش در سایت، شما می توانید در سایت ویژگی ها و خصوصیات دستگاه را مشاهده نمایید. تمامی قطعات دستگاه دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت این دستگاه بسیار بالا است و اکثر قطعات دستگاه ساخت کشور آلمان می باشند. برای اطلاع از قیمت و خرید دستگاه برش لبه چسبان با ما تماس حاصل نمایید، کارشناسان ما در ساعات اداری به سوالات شما پاسخ خواهند داد و شما را راهنمایی خواهند کرد.





:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: